reklama

Music City Piešťany alebo Ľudom občas...

Takéto výlety mám najradšej. Rozhodnúť sa (alebo rozhodnúť za mňa ) v poslednej minúte, make up narýchlo ( veď beriem foťák ), dáždnik pre istotu a smer miesto stretnutia. Narýchlo káva- nech vydržím. Deväť z nás sa dvoma autami vybralo na Music City do Pn.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Ako vždy, musela som sedieť vpredu. Ani nie preto, aby som videla okolie, ako preto, že vzadu sa diali "nekalé veci" ktorých som účastník byť nemusela. Šoférom bol kamarát, aj keď nie každému sadnem do auta, jemu od včera áno :) Cesta do Pn priam bez problémov, západ slnka nad Hlohovcom na jednotku s hviezdičkou, čistá romantika. Nerobila nám problém ani kontrolka, že nemáme vodu v stieračoch, fakt som mala úsmev na perách po celý čas. Sranda nastala až na mieste určenia. Kto sa v cudzom meste nevyzná, odporúčam vystrčiť hlavu z okna a vrieskať po ľuďoch ´ Kde je ten festival? ´ . Zaručená zábava, ale nie navigácia. Týpek, ktorého som neskôr zahliadla v dave, nám poradil. Vraj doľava. Pred nami dva kruháče...no vyber si :) Inštinkt šoféra a lovca pekných žien nás nakoniec dostalo na platené parkovisko, odkiaľ sme (ja som napríklad skoro utekala ) šli nájsť hlavné podia tejto skvelej udalosti. Už z diaľky bolo počuť vreskot, piskot a hučanie. Doznieval song Turista od Veca, a ja som skoro plakala. To bolo jediné vystúpenie, na ktoré som sa tešila. Ale keď začne niekto hrať o siedmej a vy o pol siedmej vyrážate z domu..určite to stihnete. Odmenou mi bol jeho pobyt počas H16 na pódiu, mohla som vynadívať, koľko som len chcela :) Há jedna-šestka začala svoje vystúpenie Robím si čo chcem a ja som v duchu poslala pusu hore. Pre teba Mafko ;)Ak niekto pil hnusné pivo bez bubliniek, vie o čom hovorím, a ďalej to komentovať nemusím. Vypila som ho viac z núdze ako schuti.Po H16 prišla na rada bomba z Čiech v podaní Indyho a Wicha. Priznám sa, videla som ich raz a už som zabudla, akú peknú show vedia urobiť ( a popri tom André nezabudol spropagovať aspoň pár pesničkami svoj nový album ). Vrcholom večera bol však Rytmus s KF. Príchod hodný Pána, ktorý som si nechala ujsť, pretože polka námestia bola natlačená na zábranách a všetci fotili..(aj ja by som keby každá jedna fotka nebola rozmazaná- áno ja viem, som technická lamka a nehanbím sa zato :D ) Neviem, ako to chodí pri Rytmusovi, ale dosť ma prekvapilo, že prišiel na čas. To sme si ešte hovorili, že skôr ako o pol jedenástej nepríde. Milo prekvapil ;) Davové šialenstvo začalo pri jeho (a mojej celkom obľúbenej pesničke, ktorá mi pripomína veci dávno minulé no nezabudnuté ) Šalalaj...potom nasledovali Zlatokopky...a potom nasledovalo ťahanie za rukáv a útržok rozhovoru, že sa niečo stalo. Pri slávnych toi-toi-och sme sa dozvedeli, že nejaký ´sedliak´ ako kamarát hovorí, si dovolil stiahnuť ruku na našu kamošku. V podstate nič hrozné, ale keď 200 kilogramov vážiaci chlap ( z toho ani gram mozgu ) dokáže útlej žienke dať dve facky, lebo je pán a potrebuje mať okolo seba miesto a ju nemôže pustiť za priateľom, je to viac ako úbohé. Znášala to (a znáša ešte stále ) veľmi statočne. Predsa len to je žena a niečo vydrží ;) Zvyšok Rytmusovho koncertu sme strávili obďaleč, pohupkávali sme sa v rytme niektorých známych či neznámych pesničiek, smiali sme sa na ľuďoch okolo a vôbec nám nevadil dážď. Predpoveď neklamala. Aj nebo plakalo, že Rytmus prišiel ;) Najviac ma prekvapila pesnička Dáva mi, ktorá je nielenže sto rokov stará ale stále dobrá. Pekná spomienka na ich začiatky. Po skončení koncertu sme sa ešte vybrali obzrieť miestne stánky s občerstvením, chlapci boli hladní no :)Cesta domov sa nezaobišla bez mierneho zblúdenia, vďaka mobilom a opäť neklamnej intuícii šoférov sme boli rýchlo doma. Týmto ďakujem všetkým zúčastneným, T-Mobile spoločnosti za Music City, šoférovi za príjemnú cestu a vidíme sa ( možno v Blave ) nabudúce :)

Katarína Ligačová

Katarína Ligačová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Každý kto ma pozná ten už dobre vie ;) Študentka žurnalistiky, ktorá silno ľúbi svojich priateľov, rodinu a domácich maznáčikov sa Vám bude ( verím že dosť často ) prihovárať cez blog :P Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu